کتاب لاتین رفتار بین المللی مصرف کننده در قرن بیست و یکم (۲۰۱۳)
کتاب لاتین رفتار بین المللی مصرف کننده در قرن بیست و یکم به بررسی تاثیرات توسعه استراتژی بازاریابی میپردازد. این کتاب به بازاریابی بین المللی که نقش مهمی در افزایش کیفیت بین المللی زندگی دارد، پرداخته است. کتاب حاضر ایده بازاریابی بین المللی را توسعه داده که به درک رفتار مصرف کننده بین المللی منجر میشود. … ادامه خواندن کتاب لاتین رفتار بین المللی مصرف کننده در قرن بیست و یکم (۲۰۱۳)
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.